Tips till alla föräldrar

Igår var jag, maken och trollet på Andys lekland. Min tidigare skepsis mot lekland är som bortblåst, vi hade alla jätteroligt! Tyvärr var jag tvungen att gå på grund av omständigheter jag på intet via beklagar (vi ska få en ny granne – världens bästa!) men maken och trollet stannade i fem timmar!

De hade jätteroligt och idag har maken träningsvärk. Och då slår det mig: det är ju VÄRLDENS bästa gym! Det är billigt, speciellt för oss som bara har ett barn! Då kan vi få ett års medlemsskap för dryga femhundringen per person. Istället för att behöva lämna bort vårt barn för att få motion så ägnar vi oss åt glädjefylld rörelse och träning tillsammans med vårt barn! Det är perfekt!

20151008-092704.jpg
Jag är frälst!

Leave a Reply

