Morgonmöte

Första jobbdagen! Maken har gått på semester och således tagit på sig huvudansvaret för trollet under dagarna.

Följde kära syster till tåget och vi hade ett gående möte under tiden.

20150608-094103.jpg
Jag tror att många måndagströtta människor skulle piggas upp av att starta arbetsveckan i denna miljö.

Jag överraskade mig själv med brinnande effektivitet under de timmar jag aktivt arbetade. Det är uppfriskande att få mycket gjort. Och medan jag jobbade på mitt håll jobbade hönsen på sitt håll.

20150608-200215.jpgVad skymtar vi för vitt där i gräset?

Leave a Reply

