Björnen vaknar

Tiden går sin gilla gång. Jag och trollet bakar scones för att bejaka hans intresse för mjöl, vi har varit på öppna förskolan (tjoho!) och fröna gror så sakteliga.

Det går mot vår och ljusare tider och ju längre dagarna blir desto mer hinner jag med. Jag har i många år förespråkat att människor borde gå i ide på vintrarna och det står jag nog fast vid. Faktum är att det kanske är det jag gjort litegrann, och nu är jag på väg ut i friska luften igen med förnyade krafter.

Leave a Reply

