Uterummet

Apropå förra inlägget och att det blir varmt där i mars…

20150225-122732.jpg
Termometern i uterummet, fortfarande stigande.

20150225-122818.jpg
Termometern i vardagsrummet.

Det är alltså varmare “ute” än inne, och det är fortfarande februari. Underbart läge att vädra!

One thought on “Uterummet

  1. Coolt. (Fast tvärtom, egentligen.) Det är häftigt med temperaturer, åtminstone jag har väldigt svårt att på allvar komma ihåg hur det är när det är varmare utomhus. Intellektuellt vet jag ju att det är det på sommaren och på andra breddgrader. När jag riktigt fokuserar på det så kan jag minnas hur det känns, men det är så otroligt långt borta mitt i mörka kalla vintern.

Leave a Reply

