Toalettlektyr.

Jag måste erkänna att jag blir lite irriterad när maken har hand om trollet och trollet slänger ner min kurslitteratur i toaletten. Speciellt med tanke på att han aldrig slänger annat än toapapper i toan annars.

20150214-210306.jpg
Illa tilltygad bok ligger på tork med hushållspapper mellan sidorna i ungefär halva boken, sedan tog pappret slut och jag gav upp. Den kommer aldrig bli sig lik men kommer kanske gå att läsa, om jag har tur. Lite äckelvarning dock. Kommer nog känna ett starkt behov av att tvätta händerna efter varje studiesession.

One thought on “Toalettlektyr.

  1. Urka burka. En bra sak är dock att den ser ordentligt använd ut, som i jisses vad du pluggat. Alldeles olästa böcker är snyggt, men lite tilltufsade böcker är också snyggt, på sitt sätt. Fast det där kanske är lite väl. 🙂

Leave a Reply

