Ny vind under förkylningens vingar.

Vi har varit sjuka hela vintern och ikväll sitter jag halvfebrig i soffan och är hemskt glad att vi hade så mycket näsdukar hemma.

Jag skulle ha hämtat ut en rejäl hög med kurslitteratur men somnade mitt i trollets vila när jag blev klubbad av trötthet och trigonometri och sedan var det för sent. Så ikväll har jag ingenting att läsa då jag ska tenta andra kursen imorgon och redan har läst all den litteraturen. Det är 20 tentor och jag är på nr 2. Skrev förra igår och det gick finemagfint. Det är mest trigonometrin som knepar till det för mig, det är för tusan snart tolv år sen jag läste matte över huvud taget.

Trollet är lite febrig och mammig som en koala. Snart är det vår. Det sägs att man är friskare då. Längt!

Leave a Reply

