Köpatoppshaveri #3 – #6.

Här duggar handlingarna tätt, så pass att jag glömmer skriva om dem. När jag var i stan i torsdags handlade jag på Apoteket, och i lördags samt i söndags handlade jag lite på Ica. Och på lokala lågprisbutiken i lördags. Inga spännande inköp mer än lördagsgodis i form av jordgubbar. Polkagrisstänger att ha i granen nästa år då de reades ut och har utgångsdatum 2017 så de kommer vara helt ok i vinter. En födelsedagspresent till kära syster. Lite smått och gott, inte särdeles köpstoppsmedvetet alls.

Poängen med dessa inlägg är väl inte att de ska vara så himla roliga att läsa, det blöt mest ett sätt för mig att rejält uppmärksamma mina inköp så att de inte blir alltför frekventa.

Leave a Reply

