Bebott.

Jag har med hjälp av mina föräldrar och kära syster gjort ett ryck gällande beboendegraden i huset.

Barngrindarna har kommit upp i trappen vilket är skönt! Sedan for det upp en spegel och en brevkorg av bara farten.

Känner mig lite sugen på att ställa mig och spika upp några tavlor, fastän jag egentligen har lite jobb som jag borde sätta mig med. Men eftersom trollet är vaket ännu skulle det kunna bli svårt med arbetsron om jag skulle sätta mig och rita.

Dessutom är det lördagkväll och nån slags helgfrid borde man kanske skaffa sig..

One thought on “Bebott.

Leave a Reply

