Provspelning.

Insåg att alla inlägg om jobb hamnade i ekonomikategorin och det kändes lite torftigt så nu har det blivit ändring på det.

Jag och trollet är på väg hem från stan. Han sover (lyckost!) och jag vakar och skriver.

Vi har varit inne och provspelat med ett par gitarrister för att se hur vi kan utveckla vårt musikaliserande framöver. Det gick helt okej, vi var lite mer oförberedda än jag trott och det blev lite ändringar i logistiken i sista stund som rubbade våra cirklar en aning men det gick efter omständigheterna bra. Känner att jag fallerade lite i min roll som kontaktansvarig men det är ju bara att ta med sig det till framtida möten och agera därefter.

Det ser lovande ut och jag kan ta med mig mycket därifrån hur det än slutar.

Leave a Reply

