Skillnaden däremellan.

För att fatta mig kort och gå rakt på sak finns det en differens mellan den jag vill vara och den jag i nuläget är.

Jag vill orka mer, vara effektivare och ha bättre rutiner.

För att orka mer bör jag äta bättre, motionera mer och satsa på effektiv vila för bättre återhämtning.

För att vara effektiv behöver jag ha ordning omkring mig, sätta av tid till det som ska göras och vara fokuserad på det jag gör medan jag gör det.

För att få bättre rutiner behöver jag identifiera vilka rutiner som skulle vara bäst i rådande sammanhang och sedan med beslutsamhet öva på att få in dem som självklarheter i vardagen.

Det är så enkelt i teorin.

Leave a Reply

