Jag rensar av hjärtans lust

Jag rensar i min röra. Det är så himla roligt när man gör det för att man har lust till det.

Jag hade en lista på saker att göra idag och längst ner står det “rensa och städa av hjärtans lust”. Jag har prickat av alla punkter ovan så nu kommer min belöning: STÄDA!

Jag har gått igenom stora delar av mitt snudd på oanvända sminkförråd och rensat ut säkert hälften.

Jag har plockat ut lite leksaker jag köpte till sonen innan han föddes som han aldrig intresserat sig för och som känns fina nog att ge vidare. Han kommer inte sakna leksaker ändå, vi drunknar i dem och han är inte ens ett år fyllda!

Nu ska jag ge mig i kast med träningskläder och trasiga långkalsonger! Tjoho!

Leave a Reply

