Sjukdomshärjad.

Jag och sonen ligger i sängen och snörvlar. Han insjuknade inatt, jag igår morse. Det är bara en vanlig, otrevlig, förkylning men mina energinivåer har hamnat nära botten. Det är inte praktiskt när man ska fotografera sitt hem inför försäljning om två, tre dagar och det ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig mest överallt. Jag mår dåligt över att jag orkar så lite och att jag mår dåligt gör att jag orkar ännu mindre. Försöker att inte tänka på det utan istället lägga en kall hand på det lilla gnyende trollets varma panna.

Leave a Reply

