Nordisk imrovisations- schlagerfestivalfinal!

Det är ett långt ord, på min ära, och just vad jag och maken bevistat ikväll. Det var en fantastisk föreställning och jag rekommenderar alla att gå och se motsvarande show nästa år!

Tills dess får man hålla till godo med Impro Co:s övriga föreställningar, eller rentav gå en kurs för att kunna delta själv nästa år.

20130928-231135.jpg
Såhär tjusigt var det dekorerat utanför lokalen och lika fint var det därinne.

20130928-231254.jpg
Här är en bild av den eminenta ensambeln (läs: de tävlande) uppställda inför pressfotografering. Vinnaren Glenn från Göteborg står i mitten med pokalen. Han tog publiken med storm i finalnumret “Lokförföraren”. Det var röj som hette duga och klädesplaggen for åt alla håll.

Jag har nog inte skrattat så mycket som jag gjorde ikväll sen M dansade på bordet till Povel Ramels “Tummelduns”.

Leave a Reply

