Lite frusen idag.

Det blir bara höstigare och höstigare. Idag var det inte alls lika vackert promenadväder men jag och M tog oss ändå ut en sväng.

I vår lägenhet blir det ofta kvavt väldigt fort så vi tenderar att ha minst ett fönster öppet större delen av tiden även såhär års. För att inte vara totala miljöbovar har vi elementen avstängda.

Därför blir det ibland lite kallt även härinne när kylan kommer smygande utomhus. I alla fall tycker jag det, speciellt när jag tvättat håret och det är blött och kyler ner mig extra mycket.

Så medan maken sitter i shorts och kortärmad skjorta har jag på mig en supertjock yllemössa, långärmad tröja med yllekofta över, långbyxor och knähöga raggsockar som min mor stickat. Sammantaget blir det en ganska luddig outfit.

Leave a Reply

