Det börjar nu.

Det är inte mitt i natten, även om det känns så för en nattammande småbarnsmamma. Klockan är strax före tio en lördagkväll och jag ligger redan i sängen redo att lägga undan telefonen och somna när jag skrivit klart. Det är andra gången jag skriver det här inlägget eftersom förra texten försvann på nåt mystiskt vis när jag tryckte på publicera-knappen. Sånt kan vara lite frustrerande.

Men vad kan man göra, det är ju bara att ge upp eller börja om. Jag börjar om, det blir lite annorlunda och förhoppningsvis lite bättre även om jag tyvärr betvivlar det då jag är en aning trött såhär på kvällskvisten.

Jag ska fatta mig kort ikväll. Det här är första inlägget och ifall det finns någon kutym om hur ett första inlägg bör skrivas bortser jag från det. Det är får sent för både efterforskningar och långa utläggningar. Jag vill bara skriva igen, se hur det känns och så får vi se vad det blir av det hela med tiden.

One thought on “Det börjar nu.

Leave a Reply

